21.9.16

Motherhood is...



“Motherhood is a choice you make every day, to put someone else’s happiness and well-being ahead of your own, to teach the hard lessons, to do the right thing even when you’re not sure what the right thing is … and to forgive yourself, over and over again, for doing everything wrong.”- Donna Ball

13.11.14

昂貴是這刻

 -------- 陀飛輪

23.1.13

湊仔的打扮

太太太太耐無寫blog啦!有很多很多想法、感受、經歷想記低,但未有時間慢慢組織。寫住篇無無謂謂的分享先。

有仔女之後,打扮便不能隨心所慾了。尤其需要外出哺乳的時候,更加要考慮周詳。

前面有鈕扣「開胸」的衣服最適合(拉鏈也可,但怕會刮到BB的臉),哺乳的時候只需解開幾顆鈕扣便可以了,否則要掀起整件上衣,露出腰和肚,又冷又不雅。找不到育嬰房時,蓋一塊哺乳巾,就隨時隨地可以餵到BB。

政府鼓勵母乳餵哺,甚至禁止半歲以下的嬰兒奶粉賣廣告、送試用裝……但作為一個人奶媽,我覺得問題根本不是出在奶粉商。香港的社會環境和公共設施實在太不breast feeding friendly啦。我們常常想不到假期可以帶BB到哪裏玩,來來去去都是一些大型商場,育嬰室又常常要排隊使用,每次上街也十分緊張。去些戶外的地方吸吸新鮮空氣,但又怕沒有地方哺乳。雖然我有哺乳巾,但很多人仍未接受婦女在公共地方哺乳。在外哺乳的時候,雖然遮住晒咩都睇唔到,但仍有很多人會對我投以奇怪的目光,或盯著我望,或顯得尷尷尬尬的,搞到我都尷尷尬尬。據我所知,台灣地鐵站的地圖,有些胸圍的標誌(嗯……我覺得這個標誌雖然很搶眼,但實在不美觀,這真是一個品味的問題)顯示附近可以餵哺母乳的地方。其實不用大興土木,萬馬千軍,大灑金錢發展這個那個,我覺得我們這個地方就是需要一些關懷、一些細心。

政府亦應向商業機構宣傳,為哺乳的婦女提供方便。例如:lunch time闢一間房供pump奶,令我們不用每天為找個地方棲身pump奶而煩惱;延長餵哺母乳的婦女的產假^^或准許晚一點上班,這樣我們便不用天未光就起床餵奶、pump奶……

可能有些人會覺得生仔大晒咩!?餵奶大晒咩!?唉~作為一位哺乳的在職母親,真是每天都在挑戰體力和耐力的極限,就像跑馬拉松一樣,但這個馬拉松不是四個鐘內完成,而是半年、一年,甚至兩年,七天廿四小時,沒有一天休息,生理或心理稍有點不健康,也很容易放棄,所以就畀我地大晒一次啦!其實,人奶BB有較多抗體,少點病痛,耗用醫療資源少D;人奶媽媽不用經常請假照顧病了的BB,可以正常上班,促進經濟發展;餵人奶修身快D,少了產後走樣的媽咪……整個社會咪和諧D、靚D囉!

我應該去信衞生署或CY,而不是在這裡依依哦哦,哈哈,其實我原本只是想講我為此買了很多衫,並post一下新衫相^^

12.9.12

細B 34 weeks, B坤19 months

真係好偏心,陀細B無咩影過相,趁老公帶了B坤去playgroup,做點家務,便趕快拍了段胎動的短片。拍不到十分鐘,門鐘便響了,佢兩父子回來,我又周身唔得閒,幸好細B好合作,一take OK,仲表現得好活躍,乖女呀!

B坤已經19個月大啦!18個月時返健康院檢查,佢已經增長到90%的生長線,由出生時的中碼BB,到飲人奶的中大碼BB,到而家成為一名大碼B啦!所有發展都正常,姑娘還稱讚他說話能力很好,因為同年齡的BB,應該識講簡單的詞語,例如鞋鞋、車車等,但B坤已經能講「著鞋」和「坐車」,係簡單的句子組合啦!我還發現佢今個月開始,可以講完整的句子:「BB開門。」「爸爸執波。」「爸爸夾魚魚。」「媽媽git爸爸。」叻仔呀!^^

8.6.12

為母則強

這是我收到的第一份母親節禮物呢,很喜歡啊!

真係好耐無黎, 呢度都變得有D陌生勒。

實在太多太多野想寫、未寫……都唔知點開始添……等我快速update一下:
1. 我就快多個女啦, 預產期係九月尾。希望阿女唔好怪我偏心啦, 無陀B坤果時成日update個過程。

2. B坤十六個月啦, 已經識行識走,識講好多野:媽媽、爸爸、嫲嫲、婆婆、姐姐……車車、魚魚、Arf Arf(狗)、阿貓、筆筆、阿畢(bus)、apple、star、eye、arm……除左N、P、Q、U、V、W和Y之外,已經識讀晒所有大楷英文字母,還會數one to ten,我都十分佩服佢。

做左阿媽之後,好似無論身理和心理都「強大」了,無論幾唔夠訓,都一定暗左個仔訓自己先訓得安樂;無論幾攰,都擠得出力氣陪個仔玩、幫佢沖涼、換片、煮飯畀佢食……真係唔係講笑,好似連病痛都少左,而且無論情緒是高是低,對住個仔都永遠笑得出。

除了不再弱質,心中也有更多夢想,我要讓我的兒女看到這個世界有很多可能性,只要有勇氣、有想像力、肯努力,一定可以活得精彩的。曾看過一句說話:「媽媽不快樂,沒有人會快樂……媽媽改變了,世界便會改變。」我相信是真的。

26.9.11

奶媽最痛IV

時光飛逝,B坤已經八個半月大啦!而且已經叫過「媽媽」啦!!
真係開心死我,仲搞到我眼濕濕添,另文再寫啦!
前一排實在太忙,完全無時間寫Blog,我要快手追反d日誌,否則怕會唔記得呢段咁特別的時光呀。


快速Play back,上次講到我被B坤咬損又好番,以為最辛苦的日子都捱過去了。有一天,已經忘了因為何事(真係要快d記低啦,已經有好多事忘了),陪月放假,老公要返工,我和B坤單打獨鬥一天。當時B坤約三星期大,由早上十一時開始,他便不停地吃!我發現佢食左成個鐘,個嘴都仲係不停咁啜啜啜,我一甩開佢,佢就狂喊,一定要繼續食。



我不知如何是好,唔餵就狂喊,餵又驚佢食滯,咁細個肚仔會頂唔住。於是我打去健康院的母乳熱線求助。呢條熱線都真係打救過我好幾次,而且d姑娘又好鬼好傾。姑娘話B坤可能到了「快速生長期」或稱「猛長期」,呢個時期的BB是會食唔停的,這樣一來是為了應付他成長的需要,二來亦為了刺激我有多些母乳,所以只要BB想食,我就應該繼續餵,她說:「人奶是絕對唔會食滯人的!」



好,有佢呢句說話保證就得勒!我決定捨命陪君子,佢想食幾多食幾耐,我奉陪到底!結果那天,我由早上十一時餵到下午四時!搭長途機都仲有得周身郁,得閒伸展一下,餵奶就唔同,除了去廁所、扒兩啖飯和幫B坤換片之外,就只可以坐定定,仲要畀成十磅野責住,餵完真係成個散晒,得返半條人命。



已忘了B坤的「快速生長期」維持了多久,只記怒食奶的情況,慢慢由早轉到晚,好多個晚上,我由「東張西望」開始餵,一路餵一路看電視上下網(無錯,我一隻手托住阿仔,仲有一隻手可以上網,但在facebook就只能click like,好少單手留言勒~),餵到睇完「女拳」都仲餵緊。晚飯也由飯枱移師到我的餵奶寶座,有時我單手夾餸食,有時就由老公餵我幾啖飯菜。



B坤總共做了五個半月全人奶BB,由五個半月開始才逐漸加入糊仔、粥仔等副食品。現在的B坤已經不會馬拉松啜奶,一般食廿分鐘至半個鐘,最耐也不會超過四十五分鐘。餵奶餵到呢個階段,真係「舒服」晒啦!